906

X : ” Eu nu pot înțelege cum de există oameni atât de egoiști care să nu își dorească copii. Păi, pentru ce mai trăiești atunci? N-ai și tu un rost al tău…? “

Tipa care punea intrebarea asta are 30 de ani, s-a maritat la 18 ani, la 19 ani a facut imediat copil. Modul in care se poarta cu fie-sa este pe stilul militaresc. O foloseste pe post de medalie in societate. Daca fie-sa ia un 8 la scoala ii face un scandal monstru si o face de rahat de fata cu toata lumea! Buuun.

Si intervin in discutie ( ca nah, daca nu te argumentezi pe zi cu un prost nu te simti bine, macar stii ca ai incercat sa il luminezi putin, chiar daca stii ca e imposibil) .

Eu : Te-ai gandit ca exista oameni care nu pot sa faca copii? Si ca e absolut oribil sa ii iei si sa ii chestionezi de ce nu au copii? Te-ai gandit ca inclusiv aia care nu vor sa aiba copii au niste motive bine intemeiate? La cati barbati “responsabili” sunt in tarisoara asta..te cam gandesti de o mie de ori daca vrei sa ai un copil pe care sa il cresti singura, sa te zbati singura pentru el? Te-ai gandit ca exista femei care mai intai vor sa faca o cariera si ca scopul lor in viata nu e unul neaparat de a fi pe post de masina de facut copii? Ti-a trecut prin cap o secunda cat de greu e sa cresti un copil fiind mama singura ( apropo de ceea ce spuneam mai sus) si cat de greu e si pentru copilul ala sa creasca doar cu un singur parinte?

Si pentru ca prostul nu e prost destul daca nu semnalizeaza, spune:

X: Ce ma? Te zbati pentru copilul ala, care e problema? Te faci si prostituata daca e cazul! Ce rost are sa nu ai un copil? Mai tarziu vei imbatrani si cine iti va aduce o cana cu apa?

Ăăăă…să faci un copil pe principiu că să ai un animal de companie mi se pare absolut ORIBIL!!!!! Cred ca orice femeie cat de cat intreaga la cap inainte de a face un copil ar trebui sa se intrebe in mod sincer : De ce anume isi doreste acel copil? Este capabila sa isi asume responsabilitatea?

Daca raspunsul la prima intrebare se inscrie in categoria :

a) sa imi aduca si mie la batranete o cana cu apa
b) asa vrea partenerul
c) asa e normal, toata lumea face copii
d)pentru ca ma simt neiubita si neinteleasa si un copil te iubeste neconditionat
e) pentru ca nu sunt sefa nimanui si acum am ocazia sa fiu o Visineasca pentru copilul meu
f) Pentru ca toate rudele ma intreaba cand o sa am copil.
g) Pentru ca am X ani si apoi nu o sa mai fiu mama

Daca raspunsul tau se inscrie in aceasta categorie, TE ROG DIN TOT SUFLETUL SA TE MAI GANDESTI DACA VREI UN COPIL! S-ar putea pentru egoismul tau atroce sa schingiuesti un suflet si asta draga mea, nu e in regula!

Leave a comment

Discover more from Confesiuni indiscrete

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading